18.8.08

SOCIETY

Montreal i Quebec city son unes ciutats molt maques. N'estic segur. Espero poder comprovar-ho in situ algun dia. De moment, al que es coneix com la Riviera Maya, no s'hi esta mal. Si no pensem en la gaestrointeritis que fa que avui estiguem una mica fluixos, tot i que ja ens trobem millor.

Davant la impossibilitat de llogar un cotxe, i no venint-nos de gust anar cap al Canada en tren o algun altre mitja, vam haver de buscar alternatives. Una destinacio on passar els deu dies de vacances que ens quedaven; una destinacio on destinar el nostre pressupost en un principi destinat al Quebec. Una opcio era agafar un vol cap a San Francisco i veure una mica de costa oest. Pero no ens venia de gust mes ciutat. I el Carib? En Gabriel ens va proposar la opcio. Des dels EUA ens sortia a meitat de preu del que ens hauria costat des de les Espanyes. I mira, cap a Cancun! Tot i que estem instal.lats mes al sud, prop de Playa del Carmen, en un complex turisitics d'aquests amb piscines i platja propia i tot inclos i tal. Menys massificat que a Cancun i l'hotelet, en quant a impacte visual, esta forsa be. No es un Lloret, diguessim. Vem agafar un vol cap a Dallas amb quasi 4 hores de retard i no vam poder fer l'enlla(s). De manera que vam haver de fer nit a Dallas, ons ens va venir a buscar el JR. Alla ens van isntal.lar a un hotelet de 4 estrelles prop de l'aeroport despres d'intentar, la companyia, que dormissim a l'aeroport o en una merdeta d'hotel. L'endema al mati, dues horetes mes fins a Cancun i a les tres de la tarda arribavema puesto. Aviam la tornada. La recomenacio es clara: eviteu volar amb American Airlines.

Evidentment no es el tipus de vacances que a la Laia i a mi ens agraden. Aquest viatge no el fariem des de Tiana. Pero des de Boston, mira. Mes be de preu i es com un viatge dins un altre viatge. I tampoc es mal plan uns dies de Caribe i solet i tal. Ara la cosa esta ben negra. Amb una mica de sort ens fotra una tempesteta, aviam que tal. Aquest mati ja ha fotut quatre trons i s'ha desenvolupat una tempesta damunt de mar impressionant. Quin Cumulunimbus! Hi ha una tempesta tropical a punt d'atacar Florida. M'hagues agradat que vingues cap aqui, ja que hi som. Pero be, no se si per influencia seva, tot i que no crec, avui les nuvolades han crescut mes que ahir.

Ens hem passat el mati al llit despres d'haver-nos llevat tots dos amb diarrea. Al migdia hem anat a preguntar per un doctor. Ens han dit que valia 75 dolars. Jo m'he quadrat dient que encara no havia sortit de l'hotel i que par tant m'havia fotut malalt alla dins i que no pensava pagar ni un centau. Llavors han fet unes trucades i al final ha vingut el Doctor Real a l'habitacio a carrec de l'Hotel. Ara ja ens trobem molt millor. Hem sortit a buscar una farmacia on ens han cobrat 35 dolars per un parell de medicaments. I de passo hem vist que hi havia un lloc d'internet mes barat que a l'hotel i hem aprofitat. Malauradament l'ordinador no te entrada per la targeta de les fotos, perque sino us ensenyaria lo ben instal.lats que estem. Primer ens van fotre en una habitacio de merda, mal ubicada i amb sorolls d'unes maquines a baix. Vam demanar un canvi i ens han fotut a unes de les millors habitacions de l'hotel. A la quarta planta i amb un balconet que veiem el mar. El mar Carib, esclar, que el veiem tambe des del llit. Aviam si dema ens trobem millor i podem anar fins a Playa del Carmen i sortir una mica del que seria el complex.

Be, ahorita vamos a veure que diuen les nuvolades i, trobant-nos millor, aviam si fotem un banyet.

Fins ara

Anònim ha dit...

T'estimo molt siguis on siguis :-)
Que us ho passeu molt bé!

jordi cerdanya ha dit...

Està molt bé aprofitar per anar al Carib, un lloc suposo molt diferent del que heu estat fins ara.

Sí, les tormentes tropicals son molt expectculars DISFRUTEU-LES !!!

Aquest viatge comença a semblar les aventures d'un tal Francesc Traquel, però a l'època actual, on els rasllats es fan amb avió i no com éll que ho feia amb vaixell, trineu de gossos, cotxe o el que trobés.

No crec que escriguis cap novel.la pero les hitòries son semblants en quat a aventures. Pots veure que la medecina és diferent que a casa nostra, alguna cosa bona també tenim.

Anònim ha dit...

VIVA MÉXICO LINDO Y QUERIDO!!!!
Vosaltres no heu vist, suposo, l'escena final de la mítica sèrie de TV dels anys 80-90 Miami Vice, CorrupcióN en Miami, protagonitzada per Don Johnson. A la darrera escena del darrer episodi, el personatge de Don Johnson deixa la poli i s'acomiada de l'altre poli, el seu company. Quan aquest li diu on va, Don li contesta: AL SUD, ON EL MAR ES CALENT I LES BEGUDES FREDES... Doncs bé, vosaltres ja hi sou!!!
En quant a la gastroenteritis, sembla que li entra a tots els turistes -especialment europeus i nordamericans-la primera vegada que arriben a Mèxic, i és una diarrea coneguda, per això, com "LA MALDICION DE MOCTEZUMA". Es veritat, no és cap broma!!!!
A Cancun segurament teniu ara, 5 de la tarda aquí, uns 30 graus i un 70 per cent de humitat. o sigui, com a la costa de Barcelona avui....
Per cert, aquesta setmana s'ha firmat un acord per unir IBERIA, BRITISH AIRWAYS i... AMERICAN AIRLINES per compartir rutes en endavant...
BYE!!!!

Anònim ha dit...

Si escrius al Google "LA MALDICION DE MOCTEZUMA" trobaras molta informació sobre el tema de la diarrea mexicana. Si ho poses en català, LA MALEDICCIO DE MOCTEZUMA, també surten algunes informacions, encara que moltes menys.

Jordi Casanovas ha dit...

AA s'han mig associat amb Ibèria, deu ser per això que tot el que és dolent s'encomana.

Que millori el mal de panxa.

moi de tiana ha dit...

papá papá, que me voy a cancún, papá...