7.6.08

MOLT MILLOR

Bé, després d'uns dies de repòs i bondat, ja estic bo. Encara tinc una mica de mucositat i em noto un pèl fluix, però molt millor. Els dies xungos van ser dimarts i dimecres, amb febre i un trencasso que déuni. Dijous ja em vaig començar a trobar millor i ahir, doncs ja pràcticament recuperat. Quina sensació més rara arribar a divendres al vespre havent anat a treballar només un dia en toa la setmana. Ara mateix, la sensació de dissabte és diferent a la dels altres dissabtes.

Així doncs, dilluns tornem a les ones radiofòniques per informar el país, però no pas a la pantalla. No sé si en part és que els hi ha agradat com quedava el temps aquests dies sense presentador, però ahir se'm va comunicar que han decidit prescindir de mi com a presentador. O sigui, continuaré el·laborant la previsió, però s'emetrà amb una veu en off. Sap greu. Sobretot pels meus tiets suecs, la Roser i el Kjell, que han baixat després de més d'un any i els hi feia molta il·lusió veure'm. Només que m'hi hagiuessin deixat una setmaneta més... En fi, les audiències. Tot sigui a fi de bé; qui sap.

Fins ara

4 comentaris:

jordi cerdanya ha dit...

Ja ho deiem. Fa falta una setmana de repos per a curar això, i solsament han passat 5 dies i ja et trobes millor. El dilluns quan hagin passat els 7 dies, aniràs a treballar frec com una rosa

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

mira, sap greu això de no sortir a pantalla però ves a saber....als tiets sempre els hi pots ensenyar un video que tens per aqui, no?

Irene ha dit...

M'alegra saber que estàs millor. La veritat és que l'altre dia feies molt bona cara. Sobretot pujat a la moto aquella!

Anònim ha dit...

De bo ho has estat sempre!