30.5.08

DE MEDI AMBIENT 1

A part d'informar del temps, a 8TV m'encarrego també de l'el·laboració d'un espai de medi ambient. S'emet de dilluns a divendres cap a un quart de vuit o així (del vespre). Us aniré penjant algunes de les peces.

La primera, aquesta que es va emetre la setmana passada, si no vaig errat, sobre un vessament de fuel que va haver-hi a Pisco, a Perú, on alguns Mortimers van anar l'any passat amb Pallassos Sense Fronteres pel tema del terratrèmol. Us en recordeu?



Fins ara

4 comentaris:

moi de tiana ha dit...

si me'n recordo?
em sona...
has dit paracas?
i els pingüinacos!!!

APV ha dit...

Jo hi vaig estar fa uns anys, Recordo perfectament la colònia de pingüins de les illes (els vaig veure tots 2).

Irene ha dit...

ahir justament van fer un reportatge a la dos i sortia Pisco i Paracas.
Parlava sobre els equips de rescat que envia espanya i de la descoordinació un cop allà.
Rotllo no tenemos bomberos pq lo han perdido todo y vosotros tenéis que ir allí. I un cop allí, s'adonaven que no eren necessaris. Pèrdua de temps, blabla.
Tot i així crec que parlaven d'un huracà que va haver-hi l'any passat.

moi de tiana ha dit...

un huracà?
un terratrèmol, no?
el que sí que hi bufa sovint són les paracas, uns vents del sud-est que vénen plens de sorra, i sembla una tempesta de sorra i no veus res...