24.9.08

TÉ CULLONS QUE ESTIGUEM

en la Setmana de la Mobilitat Sostenible i avui que és festiu a Barcelona, les Rodalies de RENFE facin horari de cap de setmana. Aviam, d'entrada té cullons que existeixi la tal Setmana de la Mobilitat Sostenible, doncs la mobilitat hauria de ser sostenible per definició o si més no s'hauria de treballar en aquesta línia. Però la realitat és que el transport públic actual a Catalunya i la seva gestió no fan res per motivar el personal a fer-ne ús.

Com pot ser que perquè a Barcelona sigui festiu, la gent que va, per exemple, de Vic a Granollers, o de Mataró a Badalona, o de Manresa a Sabadell, o de Montcada a Sant Celoni, o de Gavà a Calafell, es trobi amb una reducció del pas de trens? I a sobre, la casuística o la mala planificació (s'ho haguessin pogut mirar una mica més... tot i que de fet suposo que se'ls hi enfot) ha fet caure-ho en la tan airejada Setmana. Quins cullons!

Fins ara

9 comentaris:

lia ha dit...

quins cullons!!! es pensen que son els amos del planeta o k?? jo tambe vaig pensar que era estrany...

Abelunimbus ha dit...

estrany no, indingnant! home!

ona. ha dit...

Dioss T_T

Irene ha dit...

jo vaig decidir que reculliria firmes per a fer la Mercè fós la patrona de Barcelona i rodalies.
Clar que si, treball en equip!

Anònim ha dit...

Kullons, kins kullons ons ons ons

Anònim ha dit...

No hauríem de parlar de muntanyots algun dia??? (tu i jo vull dir...)

Pet ons

Ta Tanti

Anònim ha dit...

Oh, la RENFE... Tu no has viscuts els vells temps... Quan jo era petit i anavem a la platja de Castelldefels amb papi i mami, que al cel siguin, de vegades hi haviem centenars de persones a l'estacio de Sants. Arribava un tren i pujava una quarta part, venia ple de les anteriors estacions. Llavors ens portaven a l'andana un tren de mercaderies amb vagons de fusta amb flaires de bens, i tots hi pujavem, amb els grans ajudant els petits a escalar el vagó. I a la tornada, a les sis de la tarda de diumenges, tornava el "borreguero" i cap a Sants Station de nou... T'HO JURO, ES RIGUROSAMENT CERT!!!! Parlo de 1960, més o menys. Per això, a mi no em pot sorprendre res de RENFE...

Anònim ha dit...

Això sí, ara la Sala Club de l'AVE a Atocha Madrid Station és xulíssima ( A Sants no he necessitat entrar-hi)... Ja saps, pagant St. Pere canta, fins i tot a la RENFE...

Núr ha dit...

Jo vaig venir de Tarragona sense cap problema... és el que tenen els catalunya exprès, ves! :)