20.1.09

CANÇONS QUE M'AGRADEN MOLT















Fins ara

6 comentaris:

Anònim ha dit...

S'apren molt sobre algú sabent la música que li agrada a aquesta persona, però encara saprèn més amb els seus silencis. Prolongats, deliberats, lliures, dolorosos fins i tot -en aquest cas-.

Abelunimbus ha dit...

Hahahahahahahahaha, com els teus, Roser!!

lia ha dit...

brutal!! sobretot el rock the casbah, rosalita y el peach rose apoch, brutal!!

Abelunimbus ha dit...

Sí sí, el rock the casbah, bestial! I també el rosalita sí sí sí.

Anònim ha dit...

Els meus silencis no son ni han estat precisament dirigits a tu, però això ja ho saps. Però com que t'influencien tant els faig extensius a tu. No cal ni que em responguis res perquè no tornaré a entrar a aquest bloc. I res... tu segueix rient. A mi no m'ha fet cap gràcia. A veure si et fas gran i comences a tenir criteris pròpis. Segur que ja m'entens.
Hejdå!

Menxa ha dit...

Les dues primeres les he trobat molt relaxants (a despit de les imatges), la tercera, com tots els reggaes, porta molt bon rotllo, aquesta d'el Bruce no l'havia sentit mai però la veu d'aquest tio és brutal, la cinquena no m'agrada, els Ret Hot Chili Peppers no m'apassionen tot i que tenen cançons que estan molt bé i la última tampoc m'agrada :P

Bé, una opinió com una altra xD